Sevila59 Kızlar geçen hafta doktora gittim 5 haftalık hamile olduğumu söyledi keseyi gördük. Haftaya kalp atışı için gelmemi söyledi fakat hiçbir belirtim yok mide bulanması bile normal mi bu durum
busrax_ Sevila59 tabiki de normal. mide bulantısı olmaması büyük bir şans. daha haftanız küçük önümüzdeki haftalarda belki başlayabilir bulantı
Busraaege Sevila59 bende 1.5 aylık hamileyim bugün keseyi gördük haftaya kalp atışı dedi doktor bey Bende de mide bulantısı yok inşallah böyle devam eder
20042024 Sevila59 35+5 im benimde başından beri belirtim yok hatta karnım çikana kdr hamile oldgmu unutup ağır iş yaptgmda çok oldu eşim görünce kızıyordu o zaman aklma geliyordu
sinem93- İnşallah olmaz deyin bence. Sıfır bulantıyla geçiren de var doğumdan önce istifra edip doğuma giren arkadaşım da var.
Siimaanuur7272 Bende 5 haftalık gebeyim dün öğrendim bulantı yok sadece göğüs ağrısı ve bel ağrısı var inşallah bulantı olmaz
Suheda00 Sevila59 bizde 5 haftalık 1 günlüğüz mide bulantım yok cuma kalp atışını duyarız dedi sadece kasıklarıma Ağrı giriyor arada sizdede varmı?
Siimaanuur7272 Suheda00 evet adet oldum sanıp sürekli kontrol ediyorum acaba kanama mı var diye öyle bi ağrı sanki
Sevila59 Siimaanuur7272 geçen hafta gittiğimde 5 haftalık haftaya kalp atışını duyarız demişti doktorumuz