civcivim__ 32 haftalık hamileyim doktor en az 1.5 lt su içmemi söyledi. İçiyorum içmesine ama bu seferde yarım saatte bir idrara çıkıyorum . Normal mi bu kadar sık çıkmam ?
Deletedmom_116 civcivim__ normal . Ben 19+3 haftaligim bende saate bir cikiyorum sizin haftanizda iyice baskı olduğu için Daha normal
myangelson civcivim__ Haftanız ilerlediği için baskı oluyor o yüzden idrara çok sık çıkılması normal diye biliyorum. Bir de enfeksiyon olduğu zaman da sık idrara çıkma şikayeti olabiliyor bazen
Brcuburci civcivim__ ben ayağa kalktigim an geliyor baskı oluyor sanırım tuvaletten çıkınca bile tuvaletin geliyormuş gibi oluyor bazen ☺️
Erkekanasi55 civcivim__ 37. Haftadyım 2 damla için bile gittiğimi biliyorum. Bebek baskı yaptıkça idrara çıkma isteği daha fazla oluyo.