Ssinem24 Merhaba arkadaşlar gecen hafta aşırı kanamam oldu ama bebek iyiydi cok şükür şuan kahverengi leke geliyo 3 gündür progestan kullanıyorum hep 13.haftamdayım benim gibi olup doğum yapan varmı desteğinize ihtiyacım var