Arkadaşlar merhaba. 14+5 haftalık hamileyim. Bu aralar 2-3 güne bir baş ağrılarım başladı bazen aşırı şiddetli oluyor. Sürekli parol içme durumunda kalmak istemiyorum. Daha doktor randevuma da çok var. Bu ağrılar normal mi? Siz yaşadınız mı? Nasıl geçirebilirim? Tam mide bulantıları hafifledi rahatlarım dedim bir de bu başladı 🫤