haert65 Düşük yapalı 4 ay oldu doğal düşük ama gebe kalamadım korunmadığım halde stres oldum sizce olur mu ablalar😢
yenibirannis haert65 stres yaptıgın sürece olmaz kuzum önce aklından her ay hamile kalıcakmıyım sorusunu düşüncesini çıkar akısına bırak hiç ummadığın beklemediğin anda hamile kalıcaksın yaşayan biri olarak söylüyorum 🥰 hakkında hayrlısı olsın inş en kısa zamnda güzel haberini alırsın
Cettochahubas Bende salı günü kürtaj oldum bende hemen gebe kalmak istiyorum ama çok stresliyim sürekli aklımda ağlıyorum şimdi de stresten olmazsa ya diye korkuyorum çok zor bir durum rabbim kimseye yaşatmasın ❤️