Sevim007 Selam. Akıntım var adetim gecikti. Silik çizgi çıkmıstı kan verdim çıkmadı dünden beri sarı akıntı var beyazla beraber çok acık sarı renk çok korkuyorum 😔 koku kaşıntı yok çok tedirginim erken gebelikte silik çıkıp burda çıkmadı ve akıntı mide bulantısı baş ağroso hepsi var
Meryeminannesi20 Sevim007 4 gün geçikme ile çıkmadı benim 8 gün geçikme ile çok cılız ikinci çizgi çikti
Dilarabozdemir Sevim007 yükselebilir canım eğer negatifse 0.100 0.200 çıkıyor genelde ama senin 2 çıkmış hala bir ihtimal var geç döllenme olabilir ve erken gebelik testi hassas bı test üstelik prodoctor yanılma payı çok az olan bı test bence 2 gün sonra pazarteos günü bir daha kan verin artış olacaktır Allah’ın izniyle. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah