Melosum34 Merhaba kızlar bu hastanede eş refakatçi kalabiliyor mu özel oda tutabiliyor muyuz acaba bilginiz var mı ?
EslemSare Merhaba ben kontrola oraya gidiyorum ve çoğu tanıdım da doğum yaptı yani özel oda varmi bilmiyorum ama ikişer yatakli ama genelde dolu olmadı müddet tek kisi kalıyor