Ben normalde perinatoloji takipliyim başka şehirde.2 haftada bir gidiyorum ama artık 34 haftalık olduğumdan haftalık gel dedi haftaya olduğum ildeki kadın doğumda kontrol olup diğer hafta gitsem olur mu acaba ya doktora sormayı da unuttum gel gitte zor oluyor çünkü çocukla hamilelikle?bir sıkıntı yok çok şükür gebeliğimde ama bilemedim