CansuAB Gebeliğim daha çok yeni 3-4 haftalık falan bugün kahverengi şekilde birazcık kanama gibi bişey oldu yerleşme kanaması olabilir mi?
Melosum34 CansuAB olabilir ama yine de bir doktora görünmen gerek beta takibi yapılsın içiniz rahat eder