birrana 2.gebeliğim ve hiç catlamadığım kadar çatladım belimden bacaklarıma kadar şimdiden 13 kilo aldım psikolojik olarak da sanırım etkilendim ilk gebeliğimde çok az çatlağım olmuştu lazer tedavisi hakkında bilgisi olan nasıl geçer?
1prens1prenses_ birrana bende ilk doğum da catlamadim ama bu hamilegim de çok catliyorum gibi bence öyle Bende merak ediyorum nasıl yok olacak
Leyla_lala birrana benimde bu aralar dert yandığım konu ilk gebeliğimde hiç çatlamadım ama bunda bayaa çatladım ve rahatsız olmaya başladım bende lazer düşünüyorum doğumdan sonra tam derinleşmeden
birrana Leyla_lala zaten bu gebeliğimde bütün cilt sorunları oldu sivilce normalde hiç olmaz bir sürü yüzümde sivilce çıktı kırmızı kırmızı lekeler geceleri kaşıntı tutuyor çok tuhaf 😏
Leyla_lala birrana çok rahatsız verici durum ya bence bebeğin cinsiyetiyle alakalı değil benm ilki de kızdı bu da kız ilkinde sivilcelenmem olmuştu bunda hiç olmadım mesela hamilelik sürecim bile birbirinden cok farklı sizde stres yapmayın doğumdan sonra geçer allahın izniyle 🥰
birrana Leyla_lala benim erkek cinsiyetle alakası gerçekten yok ilk gebeliğimde cildim cok güzeldi bu gebeliğimde çok bozuldu geçecek inşallah 🌸😊