Melosum34 dilanbaydemir12 evet 7.haftaya kadar görünür merak etme benim 7 de kese bebek göründü 8 de kalp atışı
dilanbaydemir12 Melosum34 inşallah yaa salı günü tekrar istedi 9 kasımda beta verdım 180 cıktı degerım
Melosum34 dilanbaydemir12 beta günde 2 kat artması lazım diye biliyorum ona göre hesap yaparsın daha çok ufak görünmemesi çok normal ☺️
Sedefffff Bende bebeğimi öğrendiğimde 4,5 haftalıktı kese görünmedi,6.hafta bitiminde göründü,kalp atışını ise 7.hafta bitiminde duyduk,sizinkide bir iki haftaya görülür inşallah.Hayırlı olsun 🤗
dilanbaydemir12 Melosum34 demi 4 mm dedi doktor neye öyle dedı anlamadım salı gün tekrar istedi sanırım gebelık var diye istedi ilk gebelıgım ve hic anlamıyorum
Melosum34 dilanbaydemir12 benim ikinci gebeliğim 4-5-6 haftalarda üst üste gittim keseyi 7.haftada gördük bebek pirinç tanesi kadardı haftaya gel kalp atışı duyalım dedi 8.haftada kalp atışı duydum daha çooookkk minikkk bebeğiniz🥰🥰🥰