AnayimBenAna_ Zehra_arsln evet yaptırabilirsin devlette yaptıracaksan acilen doktora git yeşil alan açsın özelse zaten bulursun randevu mutlaka
Baby_B Zehra_arsln yaparlarr evet Ben yarin giricem detayliya tam 22.haftada oluyorum Doktorum 22 de gir net görünsün dedi
bisbis Zehra_arsln devlete gdıceksen perınatalojıden randevu al ben 20+5 de gıttım baktı 2 şeyi tam goremıorum dedı fazla kılodan dolayı 24. Haftada gel dedi 1 ay sonra . Bence 22de git net gorsun
Zehra_arsln AnayimBenAna_ devlette iki defa sordum randevu yok dediler biz sizi ararız dediler doktor da bugün dedi aramazlar bende mecbur özelden yaptircam o zmn
Zehra_arsln Mervealya1992 inşallah saglikli olur cinsiyet net söylüyorlar mi peki 19 haftaligim doktor sürekli gostermiyor diyorlar bari bunda görür inşallah
Mervealya1992 Zehra_arsln bnm erkek 13 de fosterdi kendını ozaman oğrenmıstım zaten cnm kızımdada 16da gostermıştı
Zehra_arsln Mervealya1992 benimde bı oğlum var oda erken göstermişti ama bu maşallah hiç göstermiyor 😂