FeriDee Dün dr kontrolünde bebeğin ağırlığı 137 gram çıktı. Bu değer normal mi. Netten falan baktım hep 75 gr civarı olur diyo. Yoksa bebiş tombiş.mi 💙
Busbus FeriDee canım bebeğin tombiş olup olmayacağı son ayında belli olur .şimdiki kilosu da gayet normal Allah bağışlasın 🙏🏻
Busbus FeriDee bende o haftalarda 75 gr olanı duymadım cnm muhtemelen okudugun sitede en düşük olanı belirtmişlerdir.çünkü snn haftalarında benim de o şekildeydi.