Yaseminmur26 bebeği çok etkilerse erken alıyorlar mecburi sezeryanla ama çok fazla etkilenmez yada hiç etkilenmezse sıkıntı olmuyor günde 4 kez insilin iğnesi oluyordum bnim bebişim etkilendiği için 36 haftalık aldılar 3 kilo doğdu küvezde yatmadı çok şükür şimdi 20 haftalık gebeyim bu sefer şeker testi erken yaptılar ve yine gebelik şekeri çıktı şimdilik bir şey kullanmıyorum