Aise2861 ben doktorumu böyle dediği için değiştirdim maalesef. Evet çok kaderci bir insanımdır ama , 6 haftadan beri ara ara kahverengi lekelenmelerim oluyordu. Sebebi ne diyordum olur böyle arada diyordu. Memlekete gittim 11. Haftada öyle bir kanamam oldu ki,doktor hanımefendiye ulaştım whatsapptan 10 doktora da gitsen düşeceği varsa düşer deyince kan beynime sıçradı. Allahtan başka bir doktora gittim de beni rahatlattı. Çok şükür bebeğime de bişey olmadı. Plasentam aşağıda olduğu için lekelenme ve kanamam olmuş. Onu da anlamadı. Hele bir anne adayına böyle ucu açık düşecekse düşecek şeklinde yaklaşım maalesef hiç hoş değil…