Ftmn123- kızların da yazdığı gibi bi regl olacağınız gün gelsin en azından ben bir gün gecikince silik çizgiyle öğrenmiştim bir de öğrenirseniz hemen doktora gitmeyin bebek daha görünmüyor o doktora gitme bekleme süreci de çok stres yapıyor en azından iki hafta sonra gidin yine de küçük olup görünmeyebilir