Elcntaskan bende de baya kasılma başladı. Dün gün boyu akşam ve gece hep kasıldı. Baya da can yakıcı şekilde bi yerde toplanıyordu. Sanki hep büyük tuvaletim varmış gibi hissettim. Şuan iyi gibiyim salı kontrolüm var o zamana kadar bekleyeceğim bakalım. Ama sanki bu kadar kasılma oldu ve bebek döndü gibi normalde başı aşağıdaydı, uyandığımda sağ yukarıda hıçkırıyordu anlayamadım😅