Zilan1 Bugün kontrolüm vardı gittik kese var ama bebek gözükmüyor dendi sizde bu durumu yaşayan var mı kaç haftada gördünüz sonra
esrasavas Zilan1 ilk gittiğimde keseyi gördük karından ultrason ile fakat bebeği gormemisti vajinal ultrason ile bebeği gördük
Zilan1 Aleyysss000 geçen hafta alcaklardı istemedim belki haftaya görürüz diye bu hafta başka doktora gittim oda göremedi ama çarşambaya kadar şans verdi çarşamba gözükürse devam gözükmezse cuma alcagını söyledi
yeni_anne2 Zilan1 üzmek istemem canım ama 8 hafta da görünür norlmalde inşallah çarşambaya kadar görürsün hersey gönlünüzce olsun 🌸🤲
Aleyysss000 Zilan1 hiç canını sıkma bol bol dua et hayırlısını iste görünür inşallah görünmezse de yine olur üzülme