2baby1mom_ Nazan Özdemir’den memnun kaldınız mı hastalara karşı tavrı nasıl. Benim kendi doktorum bilgili biri ama iletişim eksikliğimiz var acil durumlarda mesajlara tek kelime ile cevap veriyor, soru sorduğumuzda açıklayıcı davranmıyor kısa kısa konuşuyor. Nazan hoca bu konuda nasıl bilginiz var mı?