Meraba kızlarrr belki beni bilenleriz olacaktır her doğum postunun altında varım malum😂 Bugün sabah 9dan beri kasıklarıma 5-7-10 dakika da bir falan 15-30 sn arası ağrı girip geçiyo ama hafif regl ağrısı gibi ağrılar bunlar. Hatta duşa girdim falan geçer mi diye ama ondan sonra da olmaya devam etti doğum sancısı olabilme ihtimali nedir sizce? Yeni doğum yapanlar da vardır mutlaka onlar bilir belki teşekkür ederim.😊