Kyk94 Çarşamba günü b hcg değeri 50, bugün baktırdım 58. Bir sıkıntı olduğunun farkındayım ama hiç bir umut yok mu bilgisi olan var mı? 2. Düşüğüm olacak bu çok üzülüyorum.
orkidemm_ Kyk94 bu kürtaijlık bir durum değil bence çünkü kimyasal gözüküyor bunun için de adet olur onunla atarsın kimyasallarda genelde kan pıhtılaşması diyorlarlar
Aslaninannesi_ Aynı yerde verdiysen eğer maalesef sağlıklı değil ikinci düşüğün olursa eğer genetiğe baktır canım
Kyk94 4+5 deydi bugün, sonradan yükselme gibi bir durum olur mu ki ? Bi de yeniden kürtaj olacağım galiba o da bir ayrı dert
Kyk94 ipos aslında son adet tarihi 13 Ekim ilk beta sonucunda doktor haftanla uyumlu ama artışa bakmamız lazım demişti, belki de kimyasal haklı olabilirsiniz
ipos Kyk94 artıştan dolayı öyle dedim yoksa evet yani insanlar 6 değerle bile öğreniyor haklısınız :)