B_nur11 suni aldım doğumda tm 3 yaşında oğlum şuan tbi kendi sancı. Daha gzl ama suni sancının ×2 katı diye brz zor geçiyor ama bebiş doğunca hiç o ağrıyı hatırlamıyorsun şuan tarif etsemde edemem çnkü farklı Bi olay nedense doğum sonrası insan sdce iyi şeyleri hatırlıyor bence korkma akışına bırk öyle de böyle de o çocuk kendini korkutarak doğuma girersen dha zorlaştırırsın akışına bırakıp gir inan doğumdan sonra burda evet haklısınız dersn