aryadeniz25 İlk başlarda ne zaman çiftli rakamlara geçerim diyordum sonunda bana da nasip oldu son 99 demek şimdide 3. Trimester heyecanıyla birlikte birazcıkta doğum korkum var ama yine de herşeyiyle çok güzel olacak 🥹
Melloooo ayyy bir kaç gün sonra bizde 99 dicez 🥹 şimdilik 102yiz 🩷 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşAllaaahh 🤲🏻🌸
aryadeniz25 Hasret3449 hemde nasılll güzellll 🥹 Allah isteyen herkesin kucağını doldursun bu duyguyu yaşatsın inşallah
12betul 99 dan geriye doğruda hızlı geçiyor . Bende 99 yazmak için saborsızlanırdım şimdi son 63 ❤️ sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😇 vallaha 3. Doğum olacak ama yine korku oluyor haliyle