anneeolmkkk seninle aynı durumdayız canım benim de üçüncü gün gecikmem bugün ama ben kan vermedim test yaptım negatif çıktı bilmiyorum olsaydı silik çıkar mıydı gerçi geç döllenme olunca çıkmıyor o da var onuncu gün gecikmemde test yapacağım varsa zaten teste kesin çıkar sonra kan veririm emin olmak için benim de hiç adet belirtisi yok çünkü 27 yaşındayım bekarken de evlendikten sonra da hiç gecikme olmadı çok nadir olmuş olduğu oldu zamanlar olmuştur ama bir de stres sıkıntı da geciktiriyor diyorlar ben çok kafaya Taktığım için ondan da olmuş olabilir bir de ben dört ay önce düşük yaptım Psikoloji olarak kendimi bu ay hazır hissettim ondan önce korunuyorduk bakalım bilmiyom nasip hayırlısı neyse olsun hepimiz için