Makbule_ 2-3 gündür fazlalaştı normalde de oluyordu ama günde 2-3 sefer bu günlerde her hareketimde sertleşiyor sanki bebeğin kemikleri batıyor sancı veriyor adet sancım da var acaba doğum mu yaklaşıyor 29.haftadan beri erken doğum riskim var
susam_18 Makbule_ siz en azından 36 ya geldiniz korkmayın. Ben daha 34 olmadım kasılmalarla beraber regl sancısı da var. Bebeğim doğum kanalının başında duruyor yakın geliyor artık doğum bana,😬26 dan beri riskliyim bende
HAvvAHmet Makbule_ ben de 36+3 um şuan 2 hafta once o kasilmalarin nst de sanci cikmasi üzerine 2 gece hastanede yattım serum verdiler iki kez sanci sonradan düştü hala ara ara toplanma oluyo dün kontrolüm vardı çıkmadı bisey mesela siz o toplanmalari kasilmalari takip edin düzenli olursa gidin ertelemeyin doktorlar bi önlem alabilirler en azından durdurmak için geçmiş olsun bu arada🥰
04112023 Makbule_ 34.haftamdayim 1 haftadır oluyor bende. İlk başlarda hemen yumusuyordu. Şuan gece bile oluyor sıklaştı
Betulerdem21 Makbule_ 33+6 yım bende ama bebek önden gidiyor 35+4. İki gün önce kontrolde nstye bağlandıgimda ağrı gozukuyo dedi doktorum. Serum aldım tekrar bakıldı rahimde kasılma gibi gorunuyodu ama hiç biseyim yoktu eve gönderdi bişey olursa haber ver dedi. O günden beri tedirginim. Suyum gelmedi kanamam yok bebisinde hareketleri aktif ama heyecanlıyım çok bazen çok baskı yapıyor vajinaya anlayamıyorum ne oldugunu
Mlsaa99 Taşlaşma diye tabir ediliyor doktorlar tarafından bebegin bir yere toplanmasi degil de gobeginin kenardan öne doğru sertlesmesi doğum belirtisiymis . Doktorum hep soruyor bana boyle bir sikayetin var mi diye
Mlsaa99 Makbule_ ama yeri dar geldigi icin artik sırtıyla ayaklariyla gerdirme yapiyorlar . Benim gobegime bir bakiyorum gobegim yamulmus o kadar degisik sekilllere sokuyor kendini
Sebos34 Makbule_ bebek sığmıyo çünkü artık bende 36+4 deyım bazen hareket dahi edemiyo o kadar geriliyo bebek içerde gayet normal karın sertleşmesiyle ağrı hissederseniz o sancı işte
Makbule_ Mlsaa99 mesela yatıyorum kalkmaya çalışırken oluyor yürürken oluyor yatakta dönerken oluyor çok sıklaştı
Makbule_ HAvvAHmet teşekkür ederim 29.haftada bende yattım hastanede sancılarımı durdurdular bebeklerimiz zamanında gelir inşallah
Sebos34 Makbule_ bende öyle gerçekten saçıma aklar düştü o kadar ağrılı geçiyo haftaya perşembe bebeğimi kucağıma alınca geçicek inşallah sizinde gecircek emin olun 🤲🏻
Makbule_ Betulerdem21 sizinde daha erken ben 29 da başladı bu haftaya geldim şükür inşallah zamanında gelir bebişlet
Makbule_ Silan_Abdullah midem de bulanıyor bende şüpheleniyorum pazartesi kontrolüm var o zamana kadar bişey olmaz inşallah