nilllayy Lierac sabahları sürüyorum, akşam da Palmer’s kullanıyorum, onda da shea yağı , argan yağı, kakao yağı elastin vs varmış. Sürümü kolay katı gibi ama krem formu çok vıcık vıcık da değil sürünce, sevdim. Duştan çıkınca falan sürmek için de daha iyi nemlendirsin yağ gibi birşey olsun diye Bio oil almştm ama kokusunu hiç beğenmedim, arada sürüyorum. 16+2 şuan için çatlak yok ama erken henüz sanırım :)