Kızlar transfer 9. Günü kahve pembe arası kanama oluyor 7. Günden beri doktor Progestan 3 e çıkardı testimi de 15. Gün istedi anlamadım yarın vermek istiyorum test boşuna ilaçlar kullanmak istemiyorum5. Gün 2 embriyo transferi oldum dün test negatif gibi durunca sanki çizgi gördüm gibi ama bilemedim sizlere sormak isteedim tüp bebek yapan kozlar 