Bbuusra aynısını yaşadım bende, kanamayı engellemek için hiçbir şey yapmadılar 3 gün üstüste acile gittim. Dedikleri şey ‘dünde gelmişsin neden geldin’ ne kadar vicdansız olduklarını anladım ve direk özele koştum gittiğimde düşmüştü bile. En başta yapacağım şeyi en sonda yaptım işte en büyük hatam o. Çok üzülüyorum ama allahın takdiri🥹 kürtajdan korkuyorum prçalar kendiliğinden düşmüştür inşallah ya. Bugün belli olcak artık 3 gün oldu