İyi günler arkadaşlar sağlık ocağında aşı olmadığı için anca 24. Haftada vuruldum aşıyı. Şimdi 2. Doz aşı gelmiş ama 29+2 deyim bebek de 2 hafta önde görünüyor. Sizce aşı olmalı mıyım doktoruma sordum hala cevap gelmedi. Geç mi kaldım acaba aşı için tek dozda mı kalsam