Umaykuus ben sahiden anlamıyorum bu doktorlari.. bende normalde sata göre zaten 32+6 idim bebeğim 33+1 uyumlu 2185 çıktı. Başta kendisi 9 gün ileri atmıştı son adet tarihi geç döllenme diye. Şimdide diyor ki 2 hafta ileri gösteriyor dikkat et. Tamam benim şeker problemim var zaten dikkat de ediyorum ama korkutuyor sanki. Bu haftadayim hala hamile kaldığım kiloyu geçmedim bebeğimde sağlıklı anlamıyorum gerçekten. Yok yere endişe..