RabiaK27 Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğimi gördüm çok şükür bir tahmin de ben istiyorum hanımlar hamile kaldığımdan beri içimden bir ses erkek diyor bakalım ne olucak herşeyden önce sağlıklı olması 🤲🏻