SeverBurcu ilkler erken ikinciler geç mi doğuyor nedir 😅 ya aslında erkeni geçi yok Rabbim ne zaman nasip ederse o oluyor ama ikinci kızım doğmayacak sandım doktor artık 40+6 ya gün vermişti 😅 neyse ki 2 gün öncesinde kendi geldi 😅 artık doktorla dalga geçer olduk buradan çıkıp anasınıfına kayda gidersiniz diyordu 😅