Aslanmom1 Kan pıhtılaşması olup hem iğne hem hap kullanıp doğum şekliniz ne oldu ? Bana doktorum normalde yapabilirsin sıkıntı yok diyor ama korkuyorum ister istemez. Yardımcı olurmusunuz ? 34 haftayı bitirdim hapı bıraktırdı iğne doğuma kadar devam.
Ebruaydn Aslanmom1 Oğlum dönmüş olsaydı bende normal yapacaktım ama nasip olmadı doktorum da herhangi bir sorun olmuyor aksine sezaryen olunca 24 saat önceden bırakmak gerekiyor
Rabia98 Aslanmom1 ilk gebeliğim de doktor sırf iğne kullanıyorum diye direk sezeryan dedi ne gerek var ddi öncesinde kayıplarım olduğu için bende araştırmadım yeterki sağlıkla gelsin dedim gittiğim bütün doktorlar boşuna sezeryan olmuşsun normal yapabilirdin dedi şimdi ikinciye gebeyim 4 sene oluyor doğum yapalı SSVD için can atıyorum açıkçası ama sezeryan yerim biraz incelmiş daha da incelirse maalesef olmıcak dedi doktor eğer normal doğuma vücudunuz izin veriyorsa bence mutlaka deneyin
Eminekvnlk Bende 40+4 ı’m şuan oksapar kullanıyorum normal bekliyoruz bende çok korkuyorum bu şekilde doğum yapanlar varsa bizi aydınlatsa bu konuda
Aslanmom1 Eminekvnlk Sağlıkla gelsin inşallah haftanız baya dolmuş ne güzel. Zaman yaklaştıkça korku ağır basıyor 🥺🤷🏻♀️
Eminekvnlk Aslanmom1 gerçekten öyle iki oğlum var kendimden çok onları için endişeleniyorum açıkcası arkanda birini bırakmak çok zor psikolojim bozuldu iyice 🥺
Guzelanne56 Eminekvnlk Aslanmom1 Korkmayın ıgnenın etksıı 24 saatte gecıyor ha deyınce de doğum olmuyor aspırın daha tehlıkelıydı hatta etkısı 1 hafta sürüyor ve hıc bırakmadan 4-5 ay ıctıgım bı ılactı Ben aspirin içip 8 saat sonra ameliyata alındım sezeryan oldum plansız gerçeklestı ölmedım yaşıyorum😁
Aslanmom1 Guzelanne56 Sezeryan için risk daha azmış ama normal doğumda ıkınmaktan dolayı beyine pıhtı atabiliyormuş ben bundan korkuyorum daha çok
Eminekvnlk Guzelanne56 iğne etkisi daha hafif oluyomuş evet inşallah sıkıntısız stressiz alırız kucağımıza dua edin sizde lütfen 🥺❤
Guzelanne56 Aslanmom1 korkmayın zaten sancınız başlasa bıle bebek sancı başladığı an doğmaz neredeyse saatler sürer o yüzden de endıse etmenıze gerek yok bence ıgne etkısı 12-24 saat arasında kayboluyor zaten
Srp53 Aslanmom1 Ben de bundan çok korkuyorum yakız zamanda tanıdığımıZ birini bu şekilde kaybettik beynine pıhtı attı Allahım korusun. Normal doğum daha mı tehlikeliymiş onu bilmiyordum.
Aslanmom1 Srp53 Kan sulandırıcı için öyle diyorlar evet. Başınız sağolsun. Doğumdan sebep kaybetmediniz dimi heralde ?
Aslanmom1 Rabia98 Henüz daha çatı muayenesi yapmadı nstye sokmadı bu ay sonunda belli olur sanırım. Ama normal doğumdan çok korkuyorum bu risklerden dolayı