gkckckali kubrasal99 hamileyken bende çok çektim dis agrisindan ama rontgene girmem yasaktı yan yana dişlerim çürük olduğu için anca rontgenle anlasilirdi doğum zamanı hem diş ağrısı hem sanci çektim Allah kimsenin başına vermesin
_gulsum kubrasal99 benim 20lik dis ağrım oluyo dün doktora gittim ilaç yazdırdım. Bide dün kuzenim süt iç geçiyor dedi
Yaseminmur26 Kadın doğum doktorundan onaylı kağıtla diş hekimine gidebilirsin yoksa geçmez tuzlu sirkeli su ile gargara bir nebze geçirir ama devam eder ağrın