Ruruu Merhabalar doktorum progesterona baslatti sali gunu, gunde iki kere iciliyormus ama ictikten sonra bir sure bas donmesi yasiyorum sonra geciyor bu durumu yasayan var mi acaba?
dilekcorek21 Ruruu ağızdan değil de doktoruna sorarak vajinal at istersen canım bende kullanıyorum ama vajinal atıyorum günde iki kere
Seymabalkara Ruruu doktorum ağızdan da alınabilir ama yan etkileri var vajinal kullan demişti. Mide bulantısı ve baş dönmesi yapiyormuş ben de 1 ay vajinal yoldan kullanmıştım. Doktorunuza sorun bence.
Momybaby1 Evet ağızdan alındığında yan etkileri çok oluyor ben sarhoş oluyorum o yüzden vajinal yolla almak daha iyi oluyor
xEndless Ruruu Evet sordum tabiki çok normalmiş ilacın yan etkisi bu. Ben ilk vajinal kullandım bana etki etmedi dusuk riskim vardı lekelenme azalmadı doktora sordm özellikle hap olarak kullan ama yan etki yapar dedı bebegımin iyi olması ıcın katlandım sarhoş gibi geziyordum etrafta 🙂 gunde 2 kere içiyordum şuan 1 e dusurduk 1-2 haftaya kesicez tamamen dedi
Guzelanne56 Ruruu ya ilk ıcmeye başladığım an bende de yapardı yan etkılerı çok ağır olurdu 7 aydır falan ıcıyorm 1 ay daha ıcıcem zerre yan etkısı kalmadı vücudum nasıl alıştıysa artık
Yogurtlupilav Ruruu allah bildiği gibi yapsın o hormon ilacını😂6-7 haftadır kullanıyorum. Her gittiğimde bir umut kessin diye ama henüz kesmedi. Baş dönmesi boş öğürme, inanılmaz yoğun bir halsizlik hali hepsini yaşatıyor.
Ruruu Yogurtlupilav sizinki daha agirmis sukur o kadarini yasamiyorum ben. Hatta bu sabah 1. ilaci ictigimde onceki gunlere bakarak daha hafif bas donmesi yasadim. Sifa olsun hepimize ☺️
Mervealya1992 Ruruu doktor bunu soykuyor aslında bana dedi gece yatmadan iç baş donmesı tansıyon fusuklugu yapar dedi