sumerveyilmaz Merhaba 35+5im,dünden beri bebek çok sert bi şekilde toplanıp kasılıyor,gece 4 ekadar bu şekilde devam etti,yumru gibi bu otarafa bi bu tarafa karnım acıyor normal midir bu,sancı mıdır anlamıyorum korkuyorum erken gelicek diye