szr123 27 haftalığım komik gelebilir kızlar ama bugün kalktığımda karnım küçülmüş gibi geldi fotoğraf çektim yine küçük geldi eşim de öyle dedi bebek kilosu iyi ben de zayıflamadım ama neden böyle oldu başka öyle yaşayan var mı?
crazyymom szr123 ay bende ilk hamileligimde öyle hissetmiştim eşim gülmüştü doktora gittik oda güldü hersey normalmis meğer bazen biz anneler böyle şeyler hissediyoruz demek ki hahahah
mervedmrcn szr123 benimde karnım sabahları normal akşamları baya büyüyor 29+4 haftalığım 😂 ama bu gayet normal bişey sıkıntı yapma kendine
NurZenkin szr123 o büyük gördüğün gün kabız olabilirsin gaz birikmesinden ötürü büyük olabilir fazla yediğin ictigin şeyden dolayı olabilir.O yüzden öyle gelmiştir
Zuluss szr123 ben 30 haftada hissetdim acile gitdim başı aşağı dönmüş yani doğum pozisyonunda şu an 35+3 haftalığım
szr123 crazyymom ahahaha çok mu pinpirikliyiz ne 🤭 eşim de öyle diyince ben de ister istemez sorguladım tek olmadığıma sevindim 🌸😂
crazyymom szr123 siz yinede görünün içiniz rahat etsin ben kimseyi takmadım gittim doktora iyikide gitmişim bosverin bildiginzi yapin 🌸🤣
szr123 crazyymom 2-3 gün önce gittim aslında her şey yolundaydı bebeğim sadece 1 hafta geride oda bir şey olmaz demişti 🤷♀️
Rabiamina szr123 akşam göbek daha fazla oluyor bir de ödem varsa o inmiş olabilir. 33 haftaligim ben bile bazen küçülmüş gibi görüyorum. Tuzlu yiyorsan daha az tuzlu yemeye dikkat et