orkidemm_ benim de t seklinde idi. Transferde doktorum sadece 1 tane transfer yapti cogul gebelikde daha sıkıntı olur diye. Zaten bu hamile kalmaya vs de engel oluyormus. Sonra tutmadi. Her sey de bi hayir vardır hamile kalinca da problem oluyormus genelde tüm yonden bilgilendirdi doktorum ve histeroskopi oldum sonra kendiliginden hamile kaldim ve hamileligimde problem yasamadim hatta dogumuma kadar çalıştım. 35+5 de oldu biraz erken dogdu ama doktor rahmin iyice incelmis demisti demek ki ameliyat olmasaydim düşük tehlikesi vs hamileligim sıkıntılı olacakti. Su anda da 2. Ye hamileyim 33 haftalik