Serapkayaa1234 [https://mutluresim.com/images/2024/11/15/1BUzuH.jpeg](https://) kızlar en sondaki çizgi ne acaba testmi bozuk 10 saniye idrarda tuttum 5 dakikada bekledım adetım 3 gün gecıktı bu arada
Serya3 Serapkayaa1234 ben göremedim bana negatif gibi geldi alttakide galiba idrar fazla olmuş ondan olabilir bende de olmuştu öyle
Serapkayaa1234 20042024 anladım canım ınsallah tekrardan görürüm hayrılısıyla o cift cizgiyi 4 ay once gördüm ama düşük yaptım 😢
20042024 Serapkayaa1234 istersen saglk ocağında kan ver olup olmadigini daha iyi öğrenirsin testlerle kafan karışmaz
Sevgikaya1525 Serapkayaa1234 çok stres yaptıysan olablr kuzum akışına bırk inanmiyorum tutar ne kadar stres o kdar geciktirir gebeliği