Tubademir85 ben de Fatma Güray a başladım tavsiye ile şimdilik memnunum Embiye hanım için sezeryen ameliyatları sıkıntılı diye duydum tavsiye etmediler gizem hanım da iyi dediler ama biraz tersleme huyu varmış sanırım ben memnunum Fatma hanım ilgili tecrübe li ve güleryüzlu aynı zamanda hastanenin ortaklarından eşi de çocuk doktoru başhekim