
.
.
Kızlar ben 5 gün önce gittim alttan muayene oldum. Enfeksiyon şüphem vardı. Hamile olabileceğini hiç düşünmedim. Bugün reglm gecikince test yaptım. Böyle çıktı. Acayip korkuyorum öncesinde kimyasal gebelik geçirmiştim. Alttan muayene sıkıntı olur mu acaba? Birde reglm 3 gün geçti çok silik çıkmamış mı?