Ceren1996 Mmehtappp 6+5 haftaligiz bugün ilk kontrole gittik keseyi gördük 4 tüp kan aldılar 1 hafta 10 gün sonra gel kalp atışını dinliyelim dedi doktor sonuclar da 10 gune cikarmis 🤲
Serpilinumudu Mmehtappp 6+2 keseyi gördük ama bebeği daha göremedim 10 gün sonra gidicem kalp atışı için
gulyavuz98 Kızlar benim 5+2 beta 3104 çıktı sizce normal mi doktor keseyi gördü haftaya gel dedi bebek gözükmedi çok endişeliyim
Mmehtappp Bende geçen hafta keseyi gördüm bebeği göremedik haftaya gidicez kan falan vericez yani beta değişebilir yani kese göründüyse güzel
Dolunay_dolunay Bugün 6 hafta oldu benim bezelyem 🫛 kalp sesini ve kesesini aynı gün görmek istediğim için 25 kasımı bekliyorum hem gergin hem heyecanlı bi bekleyiş bi kalbini duysam rahat edeceğim en son 6 kasımda gittim onda da çok küçüktü zaten betam 1416ydı 💖😍🐣