Kızlar benim adet gününe kadar hiç belirtim yoktu normal adet öncemde feci kasık ağrım hassasiyet olurdu ama hiç olmadı adet günümde belirtiler başladı ara ara ağrım var ve göğüslerim şişti çok hassas 2 gün geciktim ve ben hiç gecikmezdim hep günü gününe olurdum 2 hafta önce hastalanmıştım doktor kan tahlili istedi beta 1.20 çıkmıştı ama gebelik yok ipne yapalım dedi grip gibi bişey olmuştum mide bulantım çoktu ama ondan sonra hiç bir rahatsızlık olmadı mide bulantısı yok biraz karışık yazdım kusura bakmayın lütfen heyecanlandım sanırım ☺️🙈