Busraprtk Cinsiyetleri neler? Şubat anneleri sizde sabırsızmısınız(: benim gibi . Allah hayırlısıyla kavuştursun hepimizi 🤲🏻Amin .. Birde doğum tarihleriniz belli oldumu?
Kumral60 Busraprtk Benimkisi kiz canim cok heycanliyim 21 subat da haftam doluyor normal dogum olcagi icin belki erkende gelir beklemedeyim kizimi.
Busraprtk Kumral60 programıma göre aynı muhtemel tarihteyiz seninle canım ama doktoruma sordugumda o bana net bi tarih vermedi
Kumral60 Busraprtk Normal dogum olunca belli olmuyor canm cati muayenesi olunca belli olur belki. 🤗🤗 Nedense ben 38 de dogurcam diye hissediyorum bazen.
Deletedmom342 Tahmini doğum tarihimiz 24 Şubat. Ama daha tam olatak doğum şeklim belli değil 2 hafta sonra komtrolüm var çatı muayenesi olucam o zaman belli olucak 😚😚
Eslemyaren Busraprtk 22 şubat 40 hafta doluyor suan normal 38 yada 39da gelebilir dedi doktor baş aşağı dönmüş beklemedeyiz 😊