Kızlar ilk bebeğimde emzirme tam bi kabusa dönmüştü haftalarca mememi tutsun diye uğraştım. Silikon uç birçok yöntem denedim sonunda tuttu sonra uyumuyor diye emzik kullandım sonra aylarca meme reddi mama kabul etmedi sürekli uykulu pozisyonda karnını doyurdum. İkinci gebeliğimde en çok bu konuda korkuyorum. Doğum öncesi meme ucu çıksın yumuşasın diye sağım yapıyor musunuz veya başka yöntem? Hastaneye sağım makinesi götürmek mantıklı mı sezeryan olacak. Bazı ebeler doğum öncesinde sağım yapıp o sütü veriyor o gün bebeğe falan meme ucuda çıkmaya başlar diyor sizler ne yaptınız