Nurpearl evet negatif çıkınca insanın morali bozuluyor bende bi zamanlar adetim her geciktiğinde yapıyordum 2 ay üst üste üste yapmıştım her gün deniyordum nerdeyse çünkü adetim hep düzenliydi 7 gün geçince dedim bu sefer kesin hamileyim yapayım çıkmamıştı sonra acile gittim testte inanmayıp orda da negatif çıkmıştı 😄 en sonuncuda da öylesine yapmıştım adetim gecikince silik çizgiyle öğrenmiştim şimdi 28 haftalık hamileyim sizde de çıkmazsa canınızı sıkmayın vücudunuz kendini hazırlıyor olabilir 💕