Byyxzzz Açılmam var diye alttan iki kere baktılar kanamam azaldı lekelenmem devam ediyor tekrardan hastaneye gitmem gerekiyor mu
Ayse3478 Byyxzzz bende de var muayene sonrası oldu ben sordum normal dediler herhangi bişey kullanmaya da gerek yok dedi