37+3 üz nst de sancılar çıkıyor nst güzel dedi bebek hareketleri iyi. Açılmam 2 cm. Bebek kanalda fakat başı henüz yukarda az daha aşşa inmesi gerekiyor dedi. Bakalım ne zaman doğacak ? Böyle olup doğuranlar ne zaman doğurdunuz kızlar ? Ne kadar süre sonra