cereNehir_02 doğal olan her şey zararsız diye bir kaide mi var maydonoz da doğal ama fazlasını alırsanız içerdiği madde düşüğe sebep oluyor o kimyasal dediğimiz ürünler ilaçlar da bu ürünlerden yapılıyor kına da içinde bazı maddeler içeren derinin içine işleyen bir ürün. Bir şey olmaz ben yaptım diyenleri dinlemek yerine doktorunuza sormalısınız ya da gerçekten araştırmalısınız mesele bebekte iz olur mu dan ziyade acaba zarar verir mi içeriği olmalı