Defne__rz canım ben 40 hafta normal doğum bekledim sancımla hastaneye gittiğim bebeğim kanala girmesine rağmen 4 kg gözüküyordu ultrasonda sezeryana aldılar apar topar o hayal kırıklığı korku anlatamam sana ille de normal doğum diye zorlamanın manası yok yani bebiş nasıl sağlıklı olacaksa öyle olsun emin ol sezeryan da öyle korkunç değil sonrasında çok hızlı toplamıştım hatta ertesi gün bebeğim kucağımda dolaşıyordum hastanede, seninde inşallah kolay geçer bebişine sağlıkla kavuşursun 💜